10 اپلیکیشن بازی های کامپیوتری مخصوص کسب درآمد | روش درآمدزایی از بازی اینترنتی

10 اپلیکیشن بازی های کامپیوتری مخصوص کسب درآمد | روش درآمدزایی از بازی اینترنتی

بازی هاي‌ کامپیوتری یکی از روش هاي‌ درامد زایی در دنیا شده اسـت ما می خواهیم امروز اپلیکیشن ها و نرم افزارهایی را بـه شـما معرفی کنیم تا درآمد خوبی بتونید کسب کنید در ادامه با 10 اپلیکیشن بازی هاي‌ کامپیوتری مخصوص کسب درآمد | روش درآمدزایی از بازی اینترنتی سایت برترین بت را دنبال کنید. 

 

کسب درآمد از بازی های کامپیوتری با این روش ها!!!

اگر بـه دنبال راهکارهای بیش‌تری برای کسب درآمد در حین انجام بازی هستید، گزینه‌هاي‌ دیگری بـه‌صورت آنلاین در بازی‌هاي‌ موبایل و وب‌سایت‌ها در معرض هستند. در مورد نحوه کسب درآمد از بازی، ما عده اي از گزینه‌هاي‌ جای گزین برای کسب درآمد در حین بازی در تلفن همراه یا رایانه را معرفی خواهیم کرد.

10 اپلیکیشن بازی های کامپیوتری مخصوص کسب درآمد | روش درآمدزایی از بازی اینترنتی

 Mistplay

اپلیکیشن Mistplay یکی از محبوب‌ترین برنامه‌هاي‌ بازی اسـت کـه بـه کاربران اجازه می دهد در حین اجرای بازی درآمد کسب کنند. علاوه بر این، Mistplay یک شبکه اجتماعی داخلی دارد کـه بازی را سرگرم‌کننده می کند و کاربران علاوه بر بازی و کشف بازی‌هاي‌ جدید، کارت‌هاي‌ هدیه دریافت میکنند.
Mistplay بـه‌عنوان هم بـه‌عنوان وب‌سایت بازی و هم برنامه تلفن همراه در دو پلتفرم اندروید و iOS در معرض اسـت.

 

تمرکز اصلی این اپلیکیشن بر این اسـت کـه در ازای دریافت جوایز، محیطی برای شرکت در بازی ها برای کاربران فراهم کند. کاربران می توانند بـه بازی هاي‌ درون برنامه اي ملحق شوند تا از طریق کسب امتیاز، کارت هاي‌ هدیه را بـه خرده فروشان مختلف مانند آمازون، گوگل پلی و حتی کارت هاي‌ هدیه مجازی Visa دریافت کنند.

10 اپلیکیشن بازی های کامپیوتری مخصوص کسب درآمد | روش درآمدزایی از بازی اینترنتی

با Mistplay، شـما واجد شرایط دریافت غرامت از لحظه شروع بازی هستید. حتی میتوانید با دوستان خود بازی کنید و آواتار خودرا ارتقا دهید تا قفل دستاورد ها را باز کنید و سریع‌تر کسب کنید. انها همچنین از ارتباطات کاربر پشتیبانی می کنند.

 


بیشتر بخوانید: بیوگرافی علی بیگزموگ Bigezmoge + استریمر و یوتیوبر معروف ایرانی


 

و یک ویژگی چت را ارائه می دهند کـه باعث تشویق ارتباط بین شرکت کنندگان می شود. نکته مهم دیگر این اسـت کـه کاربران هیچ هزینه اي برای دانلود، عضویت یا بازی در Mistplay پرداخت نخواهند کرد. چندین گزینه دیگر برای اپلیکیشن ها برای کسب درآمد از گیم پلی وجوددارد، اما Mistplay قطعا در بالای فهرست ما قرار دارد!

 

10 اپلیکیشن بازی های کامپیوتری مخصوص کسب درآمد | روش درآمدزایی از بازی اینترنتی

 Blitz

از طریق Blitz، کاربران می توانند بـه‌طور هم زمان با سایر اعضای تیم بازی کنند ودر حین بازی با استفاده از امتیازات کارت‌هاي‌ هدیه، درآمد کسب کنند. می توانید پازل حل کنید و طیف گسترده‌اي از بازی‌ها را از جمله بازی‌هاي‌ یک نفره، بینگو، Pool ،Helix Jump، Ball Blast ،Blackjack و پوکر رابا Blitz انجام دهید.اپلیکیشن Blitz در حال حاضر بـه‌عنوان اپلیکیشن تلفن همراه در اندروید و iOS در معرض اسـت

 

Skillz Gaming

پلتفرم Skillz Gaming سرویسی برای ورزش‌هاي‌ الکترونیکی با بازی‌هاي‌ مختلف در معرض بازیکنان اسـت. مشابه اپلیکیشن Blitz، اسکیلز گیمینگ نیز دارای بازی‌هاي‌ پازلی، بازی‌هاي‌ ساده و راحت و بازی‌هاي‌ مبارزه‌اي برای رقابت با دیگر بازیکنان وجوددارد.

 

درآمد بازیکنان از سرویس اسکیلز گیمینگ با دریافت پولنقد PayPal یا با واریز بـه حساب PayPal بازیکنان پرداخت میشود.در حال حاضر Skillz Gaming بـه‌عنوان وب‌سایت بازی و اپلیکیشن تلفن همراه برای هردو پلتفرم اندروید و iOS در معرض اسـت.

10 اپلیکیشن بازی های کامپیوتری مخصوص کسب درآمد | روش درآمدزایی از بازی اینترنتی

 VeryDice

سرویس VeryDice یک اساس ساده دارد: تاس بیندازید و بلیط‌هاي‌ قابل نقد کردن برنده شوید. بازیکنان برای هر بار تاس اندازی بلیط برنده میشوند و جوایز بلیط بسته بـه عدد تاس ان‌ها متفاوت اسـت. کاربران میتوانند بلیت‌ها را برای اقلامی مانند وسایل الکترونیکی، اسباب‌ها و موارد دیگر بـه جای کارت‌هاي‌ هدیه یا کوپن نقد کنند.Skillz Gaming بـه‌عنوان وب‌سایت بازی و اپلیکیشن تلفن همراه در دو پلتفرم اندروید و iOS در معرض اسـت.

 

Brain Battle

برین بتل بـه کاربران امکان میدهد کـه در حین انجام بازی‌هاي‌ ویدیویی، با شانس کسب پول نقد، پول برنده شوند. هم‌زمان کـه کاربران بازی‌هاي‌ ویدئویی انجام میدهند، در قرعه‌کشی‌هاي‌ جوایز نقدی شرکت می کنند تا با انجام انواع مختلف بازی‌ها، شانس برنده شدن پول واقعی بـه ان‌ها ارائه کند.Brain Battle در حال حاضر بـه‌عنوان اپلیکیشن موبایل در اندروید و iOS در معرض اسـت.

10 اپلیکیشن بازی های کامپیوتری مخصوص کسب درآمد | روش درآمدزایی از بازی اینترنتی

GAMEHAG

پلتفرم GAMEHAG با جمع‌آوری جواهراتی کـه میتوان از ان‌ها برای بازخرید جوایز استفاده کرد، بـه کاربران برای انجام بازی‌ها پاداش میدهد. بازیکنان GAMEHAG کـه عمدتاً بر روی بازی‌هاي‌ فانتزی تمرکز میکنند. می توانند هنگام بازی و تعامل با دیگر بازیکنان، soul gem جمع‌آوری کنند. جواهرات را می توان برای کارت‌هاي‌ هدیه، کوپن‌ها و گزینه‌هاي‌ جدید کـه اغلب بـه بازی اضافه میشوند، معاوضه کرد.سرویس GAMEHAG در حال حاضر بـه‌عنوان وب‌سایت بازی و اپلیکیشن تلفن همراه برای دو پلتفرم اندروید و iOS در معرض اسـت.

 


بیشتر بخوانید:  چگونه استریمر شویم و به درآمد بالا برسیم؟‌ |‌ همه چیز در مورد استیمرها


 

چگونه از بازی های ویدیویی پول در بیاوریم؟

درسال‌هاي‌ اخیر، فرصت‌هاي‌ بسیار بیشتری برای کسب درآمد از سرگرمی بازی‌هاي‌ ویدیویی شـما نسبت بـه انچه تصور میکنید وجوددارد.ما 15 روش برتر برای کسب درآمد از بازی هاي‌ ویدیویی مورد علاقه شـما را آماده کرده ایم!

10 اپلیکیشن بازی های کامپیوتری مخصوص کسب درآمد | روش درآمدزایی از بازی اینترنتی
 مربیگری بازی های ویدیویی

یکی از جالب‌ترین راه‌ها برای کسب درآمد از بازی‌هاي‌ ویدیویی، پیشنهاد مربیگری بازی رقابتی مورد علاقه‌تان «مانند League of Legends» اسـت.مربیان بازی هاي‌ ویدیویی بسته بـه این کـه چقدر خوب هستند و خدماتشان چقدر تقاضا دارد.

 

از 20 تا 200 دلار در ساعت درآمد کسب می کنند. بـه عنوان مثال، Metaphor «مربی League of Legends کـه دربخش YouTube ذکر شده اسـت» خدمات مربیگری رابا قیمت 50 تا 80 دلار در ساعت ارائه می دهد.شروع بـه عنوان یک مربی طبق معمولً بـه معنای جذب مخاطب از طریق پلتفرمی مانند YouTube و ارائه خدمات خود بـه مخاطبان اسـت.

 

 تستر بازی

اساسی ترین تفاوت بین تستر تضمین کیفیت و «تستر بازی» یا «تستر بتا» این اسـت کـه QA با محصولی سروکار دارد کـه قبلاً سطح خاصی از کیفیت را مطابق میل توسعه دهندگان برآورده کرده اسـت.

 

«تستر» بودن شامل تلاش برای «شکستن» یک بازی یا یافتن راه‌هایي برای بـه هم ریختن ان یا تجزیه و تحلیل این اسـت کـه چرا ممکن اسـت برای کاربران سرگرم کننده باشد یا نباشد.

10 اپلیکیشن بازی های کامپیوتری مخصوص کسب درآمد | روش درآمدزایی از بازی اینترنتی

بهترین روش ها برای گیمر شدن حرفه ای

گیمرهای حرفه‌اي در سراسر جهان باهم رقابت میکنند و میلیونها نفر را در رویدادهایی کـه توسط Major League Gaming، مسابقات قهرمانی بین‌ المللی Dota 2 و Intel Extreme Masters حمایت میشوند، برنده می شوند.

 

MLG عرصه هایي در سراسر کشور برای میزبانی و پخش زنده رویداد های بازی حرفه اي ایجاد کرده اسـت. حتی دارای پیشاهنگان و جوامعی در اینترنت برای یافتن بهترین بازیکنان دست نخورده اسـت.

 

بهترین توصیه برای درگیر شدن این اسـت کـه بازی‌اي را انتخاب کنید کـه خودرا از قبل در انجام ان خوب می دانید ودر ان متخصص شوید. از آنجا، روی ایجاد شهرت خود بـه عنوان یک بازیکن ماهر و یک بازیکن تیمی کار کنید. سپس نوبت بـه شرکت در بازی هاي‌ ورزشی الکترونیکی می‌رسد!

 

یوتیوب برای کسب درآمد بازی های انلاین

ما در چند ماه گذشته از یوتیوب‌بران بسیار نام برده‌ایم، و این بـه این دلیل اسـت کـه اگر بـه دنبال راهی برای کسب درآمد در حین بازی هستید، سود مالی در آیه یوتیوب پر از احتمالات اسـت. یوتیوب یک مکان عالی برای شروع اسـت.

10 اپلیکیشن بازی های کامپیوتری مخصوص کسب درآمد | روش درآمدزایی از بازی اینترنتی

از طریق یوتیوب، می توانید کانال خودرا بـه سطحی بسازید کـه از محتوای خود کسب درآمد کنید. اگر قبلاً اینکار را نکرده‌اید، قطعه ما را در این جا بررسی کنید کـه بـه شـما بینش لازم برای تبدیل شدن بـه یک سازنده محتوای موفق YouTube را میدهد.

 

پس از تسلط بر مراحل لازم برای کسب درآمد از کانال خود، می توانید محتوای خودرا بـه هر سمتی کـه میخواهید ببرید. چه بخواهید برای پخش جریانی بازی خود، نقد بازی دیگران، یا ارائه آموزش هایي در مورد نکات و ترفندهای بازی زندگی کنید، YouTube یک پلت فرم عالی برای استفاده برای پرداختن بـه همه ی این موضوعات اسـت.

 

توصیه می کنیم از YouTube برای تحقیقات بیشتر در مورد بازی خود نیز استفاده کنید. اگر بـه دنبال اطلاعات عمیق در مورد کسب درآمد از عادات بازی خود هستید، YouTube دانش زیادی برای این موضوع نیز دارد. رویکرد شـما هر چه باشد، شروع با یوتیوب راهی اسـت کـه باید انجام دهید.

 

استریم در اپلیکشن توییچ

تعداد زیادی از گیمرها بازی آنلاین خودرا برای کسب سود پخش می کنند. رایجترین پلت فرم برای انجام اینکار Twitch اسـت، مکه پخش آنلاین برای بازیکنان در سراسر جهان.

10 اپلیکیشن بازی های کامپیوتری مخصوص کسب درآمد | روش درآمدزایی از بازی اینترنتی

پخش جریانی شـما از ماجراجویی هایي مانند Google Adsense حاصل می شود و بـه ازای تعداد بازدیدهایی کـه از ویدیوهای خود خواهید داشت، پول دریافت می کنید. توییچ ساختار کسب درآمدی مشابه یوتیوب دارد. بـه محض این کـه خودرا بـه عنوان یک گیمر معرفی کردید کـه میتواند ترافیک را بـه سایت هدایت کند، از شـما میـــخواهد کـه دنبال کننده بسازید و برای وضعیت کسب درآمد تقاضای دهید.

 

وقتی بـه وضعیت خود بـه عنوان یک پخش کننده پولی رسیدید، Twitch بـه طرق مختلف بـه شـما جبران می کند. بـه ازای هر مشترکی کـه از کانال شـما بازدید می کند، 5 دلار دریافت خواهید کرد.

 

همچنین می توانید تنظیماتی مانند Google Adsense را بـه کانال خود اضافه کنید. این بـه شـما امکان می دهد برای تبلیغاتی کـه در صفحه خود قرار داده شده اسـت غرامت پولی دریافت کنید. بـه ازای هر 1000 بازدید تبلیغاتی کـه دریافت می کنید، 3.00 دلار درآمد خواهید داشت.

 

کسب درآمد از بازی های امازون

Twitch بـه کاربران خود اجازه می دهد تا از پیوندهای وابسته آمازون سرمایه گذاری کنند. این بدان معناست کـه گیمرها می توانند محصولات و اقلام موجود برای خرید در آمازون را توصیه کنند. انها می توانند دسترسی مستقیم بـه محصولات را از طریق یک پیوند وابسته بـه بینندگان خود ارائه دهند.

10 اپلیکیشن بازی های کامپیوتری مخصوص کسب درآمد | روش درآمدزایی از بازی اینترنتی

هر بار کـه خرید محصول با استفاده از پیوند رخ می دهد، گیمر برای ایجاد این ارتباط پولی دریافت می کند. این یک روش درآمدزایی غیرفعال برای بازیکنان اسـت تا اقلام و محصولاتی را کـه دوست دارند برای هر شخصی کـه کانال انها را مشاهده می کند تبلیغ کنند.

 

تعداد زیادی از گیمرهای موفق دریافته اند کـه می توانند کمک هاي‌ مالی PayPal را از طرفداران یا حامیان وفادار خود بازاریابی کرده و دریافت کنند.بله شـما آن را درست خواندید. فرآیند فکری پشت اینکار این اسـت کـه گیمرها از طرفداران دعوت می کنند تا بـه آن ها کمک کنند تا با شدتی کـه انجام می دهند بـه بازی ادامه دهند. می توانید پول بخواهید و مردم ان را بـه شـما می دهند تا بـه بازی هاي‌ ویدیویی خود ادامه دهید.

 

بخشی از فعال کردن این تعهد تضمین این اسـت کـه گیمر بتواند نیازهای اساسی زندگی خودرا از نظر مالی برآورده کند. بسیار خوب، شاید عده اي از نیازهای ان‌ها چندان «اساسی» نباشند، اما ما بـه شـما اعتماد خواهیم کرد کـه تصویر را دریافت کنید.

 

تعداد زیادی از گیمرها کمک هاي‌ مالی PayPal را دریافت می کنند زیرا بینندگان می‌خواهند نکات و ترفندهایی را کـه بازیکن استفاده می کند یاد بگیرند و تکرار کنند. اگر بازی را بـه عنوان هنر پرفورمنس درنظر می‌گیرید، پس ایده کمک مالی بـه حساب PayPal گیمر بسیار منطقی تر می شود. این فکر را نمی کند کـه بـه برادر کوچک‌ترتان برای انجام بازی‌هاي‌ ویدیویی پول نقد بدهید.

 

چرا در توییچ استریم کردن سود بالایی دارد ؟‌

Twitch یکی از محبوب‌ترین سایت‌هاي‌ بازی در جهان اسـت و تعداد زیادی از گیمرها از طریق استریم گیم‌پلی خود بر روی این پلتفرم درآمد واقعی کسب میکنند. و یکی از معتبرترین برنامه هاي‌ پولساز در بازی اسـت. بنابر این، یادگیری نحوه کسب درآمد در Twitch نتیجه خواهد داد.

10 اپلیکیشن بازی های کامپیوتری مخصوص کسب درآمد | روش درآمدزایی از بازی اینترنتی

Twitch کاربران رابا کسب درآمد از جریان هاي‌ زنده خود از طریق تبلیغات، اشتراک ها و موارد دیگر قادر می سازد. Twitch می‌تواند راهی سودآور برای استفاده از عادت بازی خود برای کسب درآمد و بـه دست آوردن طرفداران برای خود باشد. بنابر این، یادگیری نحوه کسب درآمد در توییچ راه خوبی برای شروع درک این پلتفرم اسـت.

 

میتوانید آموزش‌هاي‌ تخصصی بازی‌هاي‌ ویدیویی ایجاد کنید و ان‌ها را در پلتفرم‌هاي‌ رسانه‌هاي‌ اجتماعی مانند YouTube و Twitch ارسال کنید تا درآمد بیشتری کسب کنید. می توانید حساب بانکی خودرا تقویت کنید و بـه دیگران آموزش دهید.

 


بیشتر بخوانید: چگونه از بازی های کامپیوتری کسب درآمد داشته باشیم؟


 

کـه چگونه بازی‌هاي‌ جدید و ارتقا یافته را بازی کنند و خرد خودرا بـه دیگران منتقل کنند. می توانید انتخاب کنید کـه بر روی یک بازی خاص تمرکز کنید و یک طاقچه بسازید یا برای تعداد زیادی از بازی ها آموزش ایجاد کنید تا مخاطبان بیشتری را جذب کنید.

 

اگر بـه دنبال راه هاي‌ بیشتری برای کسب درآمد در حین بازی هستید، گزینه هاي‌ دیگری از طریق بازی هاي‌ موبایل و وبسایت ها بـه صورت آنلاین در معرض هستند. برای پاسخ بـه این سوال در مورد نحوه کسب درآمد از بازی، ما بـه عده اي از گزینه هاي‌ جای گزین برای کسب درآمد در حین بازی در تلفن همراه یا رایانه خود نگاه خواهیم کرد.

10 اپلیکیشن بازی های کامپیوتری مخصوص کسب درآمد | روش درآمدزایی از بازی اینترنتی

جمع بندی 

اگر بخواهیم یک جمع بندی کامل داشته باشید شـما در بازی هاي‌ ویدیویی بهترین روش این اسـت کـه کانال یوتیوب بزنید و بعد از یه مقداری سابسکرایب بگیرید و کسب درآمد داشته باشید دومین راه خوب هم استریم کردن در توییچ می‌باشد کـه با دونیت کردن شـما میتونید سود کنید و روش سوم هم ما بهترین سایت ایرانی بازی هاي‌ انلاین را برای شـما در لینک سبز رنگ پایین صفحه قرار دادیم کـه میتونید سود خوبی ببرید پس همین هم اکنون روی لینک پایین صفحه کلیک کن…

معتبرترین سایت شرط بندی بین المللی
ثبت نام در سایت سیگاری بت