معرفی فیلم Kill Me If You Dare با موضوع برنده شدن در لاتاری (کمدی)

آخرین بروزرسانی : 19 می 2024
معرفی فیلم Kill Me If You Dare با موضوع برنده شدن در لاتاری (کمدی)

کیل می ایف یور دیر یکی از فیلم هاي‌ خفن در زمینه برنده شدن در بخت ازمایی لاتاری اسـت کـه با ژانر کمدی جنایی میکس شده کـه رضایت و منتقدانی هم داشته اسـت در ادامه با معرفی فیلم Kill Me If You Dare با موضوع برنده شدن در لاتاری «کمدی» برترین بت را دنبال کنید. 

بررسی کامل فیلم Kill Me If You Dare

یک زن و شوهر دریک طرح ازدواج منعطف قصد کشتن یک دیگر را در فیلم Kill Me If You Dare «اکنون در نتفلیکس»؛ بازسازی لهستانی یک کمدی تاریک ترکی 2019؛ دارند. چرا می خواهند بـه هم چاقو بزنند و هم دیگر را مسموم کنند و این‌ها؟

خوب، یک جکپات بخت آزمایی ربطی بـه ان دارد، و این واقعیت کـه آن ها خیلی هم دیگر را دوست ندارند کمک می کند، اگر چه من کاملاً متقاعد نشده بودم کـه انها بـه اندازه کافی از یک دیگر متنفر باشند کـه در مکر خود آن قدر شیطانی باشند. این یک مشکل در فیلمی اسـت کـه کاملاً بـه نارضایتی زناشویی بستگی دارد تا داستان سرگردان خودرا بـه سمت شهر قانع کننده – یا همانگونه کـه بـه نظر می رسد بـه شهر کمدی تاون- می‌رساند.

معرفی فیلم Kill Me If You Dare با موضوع برنده شدن در لاتاری «کمدی»

فیلم جذاب “Kill Me If You Dare” داستان دردسرهای یک زوج برنده لاتاری اسـت، این فیلم کمدی و زیبا یک زوج متاهل بـه نام “دیمت” و “اوکان” کـه زندگی مشترکشان رو بـه سردی گراییده را نشان میدهد، بـه طور ناگهانی برنده جایزه بزرگ بخت آزمایی میشوند. این اتفاق نه تنها شادی و خوشبختی را برایشان بـه ارمغان نمی آورد، بلکه طمع و حرص را در آن ها بیدار می کند. هر دوی انها بـه این فکر می افتند کـه از شر دیگری خلاص شوند و بـه تنهایی صاحب تمام پول ها شوند.

بیشتر بخوانید: بررسی فیلم هارد ایت Hard Eight «1996» ژانر قمار با نمره 8 از IMDB

خلاصه داستان فیلم Kill Me If You Dare

مدتی عاشقانه بود – بنزین پیوتر «ماتئوس باناسیوک» تمام شد و بـه سمت سکوی قطار دوید تا بـه ناتالیا «ورونیکا کیازکیویچ» برسد تا او بتواند خواستگاری کند. «صبر کنید – آیا قرار نیست این صحنه پایانی یک رام کام باشد؟ ما این جا چه چیزی را تماشا می‌کنیم؟» پنج سال بعد، ماه عسل بـه اتمام رسید.

مرده مثل درب. پیوتر یک اسکیت ارزان قیمت اسـت کـه از نظر عاطفی ناشنوا اسـت کـه برای سالگرد تولدشان برای ناتالیا اتوی لباس می‌خرد و وی را برای یک غذای مزخرف دریک فودکورت بیرون میبرد. در همین حال، او بـه نظر می رسد، من نمی‌دانم، سخت راضی کردن؟ سرما، شاید؟ بـه نظر نمی‌رسد شخصیت زیادی داشته باشد، این ناتالیا. این افراد بسیار… مبهم هستند. آیا آن ها واقعاً ویژگی تعیین کننده اي دارند؟ هه نه واقعا. شاید تا پایان فیلم آن ها مقداری داشته باشند. «توجه داشته باشید: انها واقعاً اینکار را نمی‌کنند. و من میدانستم. من همه ی چیز لعنتی را تماشا کردم.» نکته این اسـت کـه این ازدواج، بـه قول قدیمی ها، یک کوسه مرده اسـت.

ژانر: کمدی رمانتیک

تاریخ انتشار: ۱۳ فوریه ۲۰۲۴

محصول: لهستان

کارگردان: فیلیپ زیلبر

بازیگران:

ماتئوش باناژوک

آگنیشکا ویدلوچا

بارتومی فیرلت

باراتوش روخ نوویکی

دوروتا پومیدالا

بررسی فیلم Kill Me If You Dare

همانطور کـه مردم، پیوتر و ناتالیا شغل دارند. او در تبلیغات مشغول بـه کار اسـت ودر کنار بهترین آگاتا «Agnieszka Wiedlocha»؛ کـه «حواس‌پرور» اسـت، زیر دوفوزهای جنسیتی کار میکند، و میتوان گفت کـه او «حواس‌پرور» اسـت، زیرا او طوری لباس می پوشد کـه بـه یک ویدیوی ناین اینچ نایلز تعلق دارد.

بررسی کامل فیلم Kill Me If You Dare

1992. پیوتر در دفتر کاری انجام می‌دهد و آیا این مهم اسـت؟ نه در حداقل. تنها چیزی کـه مهم اسـت این اسـت کـه داگمارا «پائولینا گالاسکا» سابقش رئیس او اسـت و او هنوز برای او مشعل حمل می کند – و او یک هدیه سالگرد بـه عنوان یک بیمه نامه عمر 3 میلیون دلاری برای همسرش بـه او میدهد.

بیشتر بخوانید: برترین فیلم های آمریکایی پوکر و بازی های کازینویی آمریکایی

جلدها پیوتر همچنین یک دوست حیرت انگیز بـه نام لوکاس «پیوتر روگوکی» دارد و می توان گفت کـه او هذیان اسـت زیرا بـه نظر می رسد کـه از کنسرت Reverend Horton Heat درسال 1995 و سپس در سن 20 سالگی کمی مست شده اسـت. یک روز سرنوشت ساز، پوتر و ناتالیا یک بلیط بخت آزمایی میخرند و پنج میلیون اسمکر برنده میشوند، اما پول چیزی را حل نمیکند. میدانید چه میگویند، پول، سناریوهای پیچیده اي کـه حل کردن انها دشوار اسـت.

و بـه این ترتیب، فرمول طوفان کامل توطئه هاي‌ ضد رام کام محقق شده اسـت: زوج ناراضی، دو BFF دیوانه و یک دستگاه طرح کـه قهرمانان ما را تشویق می کند تا یک دیگر را ترک کنند. ان‌ها بـه یک استراحتگاه آبگرم شیک سفر میکنند، جایی کـه اگر بخواهند، مکان خوبی برای کشف دوباره کاکل‌هاي‌ عاشقانه‌شان و قلقلک دادن ان‌ها و مانند ان‌ها خواهد بود.

و خداوند می داند کـه ما نمی دانیم این مردم واقعاً چه میخواهند، با توجه بـه این کـه آن ها در حال حاضر هستند. رحمت این طرح نکبت بار. ولی! BFF هاي‌ آجیل بـه کاری نیاز دارند، بنابر این انها بـه این نکته اشاره می کنند کـه چگونه فعالیت هاي‌ تفریحی مختلف استراحتگاه می‌تواند بـه طور بالفعل کشنده باشد .

فیلم Kill Me If You Dare

پیاده روی هاي‌ طولانی در جنگل، صخره نوردی، چتربازی، همه ی انواع چیزهایی کـه میتواند منجر بـه “تصادف” شود. و بنابر این ما صحنه هایي از ان مزخرفات را دریافت میکنیم، همچنین صحنه هایي را دریافت می‌کنیم کـه پیوتر ناتالیا را واقعا مست می کند تا او روی روغن آفتابی کـه لوکاس روی کف حمام می ریزد سر بخورد، و صحنه هایي متفاوت کـه آگاتا مخفیانه بادام ها را در ماکارونی پیوتر می ریزد. وی را می‌کشد، زیرا او آلرژی دارد. بدیهی اسـت کـه این طرح‌هاي‌ قتل صد در صد بی‌خطا، کاملاً بی‌خطر، و جنایات کامل هستند. و این جا روی سوزن و سوزن می‌نشینیم، فقط منتظر مرگ یکی از این افراد هستیم!

بررسی فیلم Kill Me If You Dare

منتقدان فیلم Kill Me If You Dare

بنا بـه دلایلی می خواهم از این فیلم بـه عنوان Kill Me یاد کنم. مطمئن نیستم چرا. شاید چون بد اسـت و ترجیح می دهم بمیرم تا دوباره ان را ببینم؟ هذلولی، مطمئنا، اما نه خیلی دور. این یک مورد کلاسیک از فیلمی اسـت کـه بـه جای این کـه صرفاً خنده دار باشد، تلاش زیادی می کند تا خنده دار باشد.

بـه خاطر داشته باشید، گفتن «صرفاً بامزه بودن» آسان‌تر از انجام ان اسـت و بـه کار سختی نیاز دارد: فیلمنامه‌اي شوخ با شخصیت‌هاي‌ خوب، بازیگرانی با شیمی، ایده‌اي مناسب برای یک پیش‌فرض و شاید یک یا دو طرح غافلگیرکننده. Kill Me If You Dare هیچ کدام از این‌ها را ندارد. فیلمنامه از پشت یخچال یخ زده اسـت، کاراکترها مانند وان کک کم عمق هستند.

بیشتر بخوانید: پدری که فیلم پورن دخترش را در آنلی فنز OnlyFans دید! «+عکس»

و اجراها بی شور و بی الهام هستند. شـما نمی‌خواهید مرگ پیوتر یا ناتالیا را ببینید، و نمی‌خواهید ببینید کـه انها عشق خودرا بـه یک دیگر کشف می کنند. شـما فقط میخواهید کـه انها دریک نسیم ملایم مانند روح هاي‌ خالی و بدون جهت کـه هستند بـه دور خود بال بزنند.

بـه نظر میرسد کارگردان فیلیپ زیلبر از اجرای یکسری کلیشه‌هاي‌ اپیزودیک راضی اسـت کـه بـه‌صورت شلخته کنار هم قرار گرفته‌اند، مثل این کـه او باقی مانده‌هاي‌ مختلف را برای یک ناهار غم‌انگیز در ماهیتابه می‌ریزد – همه ی این‌ها دریک انبوه در بشقاب اسـت.

دانلود فیلم Kill Me If You Dare

دانلود فیلم Kill Me If You Dare

اما این بدان معنا نیست کـه رضایت‌بخش اسـت یا این کـه طعم مواد باهم خوبه این فیلم تلفیقی از کمدی و طنز اسـت کـه تا حد متوسطی ارائه شده اسـت. اجراها از خواب‌آلودگی تا دزدی ناامیدانه را در بر میگیرد. ما هرگز متقاعد نشده‌ایم کـه زوج قهرمان ما عاشق شده‌اند، یا حتی فرصتی برای متقاعد شدن بـه انها داده شده اسـت، و بنابر این در نتیجه نقشه‌هاي‌ نیمه تمام انها سرمایه‌گذاری نمی کنیم. در واقع، بـه نظر می رسد کـه Banasiuk و Ksiazkiewicz بـه سختی دراین فیلم سرمایه گذاری کرده اند، کاری کـه خوشبختانه شـما مطلقاً وادار نیستید انجام دهید.

برچسب‌ها: ,
ثبت نام در سایت سیگاری بت