ساک اوت یکی از اصطلاحات و ترفند های ناب میباشد در ادامه با سوال ساک اوت suck out در پوکر چیست؟ (سایت معتبر) برترین بت را دنبال نمایید .مکیدن در پوکر به چه معناست؟ چگونه میتوان در پوکر غفلت کرد؟ چه زمانی می توانید پوکر را ترک کنید؟
پاسخ به هر سه این سوال و بیشتر در این مقاله پاسخ داده خواهد شد.برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اصطلاح suck out که در بازی پوکر استفاده می شود، ادامه مطلب را بخوانید.
مکیدن در پوکر عمدتاً به دریافت مقدار قابل توجهی پول یا تراشه در پات با یک دست ضعیف در مقابل یک یا چند حریف اشاره دارد – و سپس برنده شدن در پایان.درجات مختلفی از مکیدن دستهای پوکر وجود دارد، که همه آنها در دستهای پری فلاپ هستند که منجر به “مسابقه” میشوند که عموماً در اصطلاحات پوکر مکش نمیشوند.
برای مثال دست زیر را در نظر بگیرید:
بازیکن 1: Th-Td (همه در پری فلاپ)
بازیکن 2: As-Ks (همه در پری فلاپ)
از نظر فنی، بازیکن 1 در این سناریو برتری جزئی نسبت به بازیکن 2 دارد. قرار دادن این همه در دست پری فلاپ در یک یا چند ماشین حساب دست پوکر نشان می دهد که بازیکن 1 به طور متوسط از هر 1000 نمونه، تقریباً 537 بار این دست را برنده می شود.
با این حال، به ندرت پیش میآید که بازیکنان دو اورکارت برنده مسابقه را در یک سناریوی all in preflop بهعنوان «مک کردن» برچسب بزنند.
به طور معمول، به این موقعیتها «مسابقه» گفته میشود، که در پوکر بهصورت ضعیفی تعریف میشود که در آن هر دو خوش شانسی در پوکر نسبتاً مشابهی برای برنده شدن یک دست پری فلاپ دارند، زمانی که کارت مسابقه نهایی به تخته انجمن رسید.بنابراین، اصطلاح suck out بیشتر در قالب محبوب No Limit تگزاس هولدم استفاده می شود.
در زیر چند دست نمونه برای بازیهای No Limit Texas Holdem آورده شده است که در آنها اصطلاح «مکیدن» به کار میرود.
بازیکن 1: AK (همه در پری فلاپ)
بازیکن 2: AQ (همه در پری فلاپ)
کارت های هیئت انجمن: T-T-9-9-Q
در این مثال، ما می گوییم که بازیکن 2 در زمانی که ملکه در رودخانه پخش شد، بازیکن 1 را مکید.
تا زمانی که قسمت عمده تراشهها قبل از کارت ریور داخل پات قرار میگرفت، میتوان گفت که بازیکن 2 میتوانست بازیکن 1 را بمکد. اما اگر قسمت عمده تراشهها بعد از ریور داخل پات قرار میگرفت. پرداخت شد، سپس بازیکنان معمولاً این را به عنوان یک مکش تعریف نمی کنند.
بازیکن 1: Ad-Ac (همه در بعد از فلاپ)
بازیکن 2: Ts-9s (همه در بعد از فلاپ)
کارتهای هیئت انجمن: Ks-3s-2s-(As)-(3d)
در این مثال، بازیکن 2 به خوبی از بازیکن 1 جلوتر بود، زمانی که تمام تراشه ها در پات قرار گرفتند.
بازیکن 2 دارای یک فلاش بیل بلند پادشاه است در حالی که بازیکن 1 فقط یک جفت آس داشت.
نوبت به بازیکن 1 سه آس داد و در عین حال دست بازیکن 2 را به یک فلاش با اسپید آس ارتقا داد.
هنگامی که رودخانه شکسته شد، بازیکن 2 هنوز یک فلاش بیل بلند Ace داشت. اما بازیکن 1 به یک قایق کامل ارتقا یافته بود: آس بیش از سه نفر – به بازیکن 1 دست برنده را از طریق مکش کردن می دهد.ما می گوییم که بازیکن 1 می توانست از این دست خارج شود زیرا بازیکن 1 زمانی که هر دو بازیکن حداکثر سهم را در پات فعال داشتند، در یک وضعیت بد شدید قرار داشت.
در واقع، زمانی که تمام تراشه ها بعد از فلاپ در وسط قرار می گرفتند، بازیکن 1 کمتر از سه درصد شانس برنده شدن پات را داشت.Ace of Spades on the Turn شانس بازیکن 1 را تقریباً به یک در چهار افزایش داد، اما تا زمانی که کارت ریور پخش شد، بازیکن 1 توانست تمام تراشه ها را دریافت کند و برنده این دست اعلام شود.
اگر تمام تراشهها در زمانی به پات فشار بیاورند که شخصی که کارتهای حفرهای پایینتری دارد، واقعاً برتری داشته باشد (یا شانس برد نسبتاً نزدیکی داشته باشد)، بازیکنان پوکر معمولاً چنین سناریویی را بهعنوان یک مزخرف تعریف نمیکنند. بیرون
بازیکن 1: 8c-8d (همه در بعد از نوبت)
بازیکن 2: 9c-9d (همه در بعد از نوبت)
کارتهای هیئت انجمن: As-3d-Jc-(8s)
در این شرایط، بازیکن 1 قبل از انجام نوبت، یک ضعیف بزرگ بود. بازیکن 1 تنها 17 درصد شانس نشان دادن بهترین پری فلاپ دست و تنها 8.4 درصد شوت بعد از فلاپ داشت.اما در این مورد، شاید اکشن در فلاپ بررسی شده باشد.
صرف نظر از این، Eight of Spades on the Turn به این معنی است که بازیکن 1 اکنون بیش از 95٪ شانس برای نشان دادن بهترین دست دارد.اگر بخش عمده ای از پول یا تراشه های پوکر در Turn انجام شود، و این دو بازیکن اکنون همه خود را پیدا کنند، این بازیکن 2 است که باید از رودخانه خارج شود. فقط Nine of Spades یا Nine of Hearts به بازیکن 2 دست برنده می دهد.
“مکیدن مجدد” پوکر زمانی اتفاق میافتد که یک بازیکن با دست بسیار پایینتر، یک دست برتر میسازد، فقط برای اینکه حریف مزیت را دوباره به دست آورد. این همان چیزی است که ما در پوکر به آن “مکیدن مجدد” می گوییم.
بازیکن 1: AA (همه در پری فلاپ)
بازیکن 2: 77 (همه در پری فلاپ)
هنگامی که تمام تراشه ها در گلدان قرار می گیرند، بازیکن 1 یک مزیت بسیار واضح دارد.
با این حال، بیایید بگوییم که یک Seven در فلاپ انجام می شود.
کارت های هیئت انجمن: K-7-2
به نظر می رسد که بازیکن 2 توانسته است بازیکن 1 را از بین ببرد. بدون شک، بازیکن 2 در حال حاضر یک برتری در این دست دارد و یک مورد علاقه بزرگ برای برنده شدن است.
اما بیایید بگوییم که یک آس در نوبت داده می شود.
کارتهای هیئت انجمن: K-7-2-(A)
بازیکن 1 دوباره بازیکن 2 را مکیده است. همانطور که بعد از چرخش ایستاده است، فقط “مورد هفت” (چهارمین و آخرین 7 باقی مانده در عرشه) می تواند شانس بازیکن 2 را تغییر دهد.
کارت های هیئت انجمن: K-7-2-A-(7)
بازیکن 2 به هفتمین هفتم معجزه آسا در ریور دست پیدا کرده است. بازیکن 2 از یک “مک مجدد مجدد” بهره مند شد و بازیکن 1 با یک فول هاوس: آس بیش از هفت پات را از دست می دهد.پس از چرخش، بازیکن 2 تنها 2.27٪ شانس داشت که به یک “یک بیرونی” هفت ضربه بزند.اصطلاح مکش در پوکر به لحظه ای اعمال می شود که تمام (یا بیشتر) تراشه ها توسط دو (یا بیشتر) بازیکن به داخل پات فشار داده می شود.
از آنجایی که در مثال بالا تمام تراشهها وارد پات پری فلاپ شدهاند، اصطلاح «مک مجدد مجدد» اعمال میشود – بر اساس شانس بازیکنان برای برنده شدن که با آشکار شدن کارتهای رو به بالا Flop، Turn و River در نوسان است.
در بازیهای خانگی پوکر، مکیدن بیشتر چیزی برای لبخند زدن، خندیدن و گفتن به دوستان پوکر است.اگر در حال انجام یک بازی نقدی پوکر با سهام خرد هستید (مخصوصاً اگر با فرمت حد ثابت باشد)، پیامدهای پولی ناشی از پوکر نسبتاً جزئی است – اگر اصلاً نامربوط نباشد.
اما پوکر رقابتی جانوری کاملاً متفاوت است، و یک پوکر میتواند تفاوت بین درآمد میلیونها دلار یا بازگشت به خانه با پرداختی بسیار ناچیز را در مقایسه با میز نهایی مشخص کند.شاید معروفترین بازیهای پوکر در تمام دورانها آنهایی باشند که به بازیهای پوکر تلویزیونی مرتبط هستند. سال تقویمی 2010 به ویژه به خاطر بازی های بد در مسابقات پوکر با مشخصات بالا، ریسک های بالا، مسابقات پوکر زنده قابل توجه بود.
مت افلک، بازیکن پوکر و مربی Pokercoaching.com به یاد میآورد که قربانی یکی از بدترین بازیهای تاریخ پوکر شده است. یکی که ممکن است میلیون ها دلار برای او هزینه داشته باشد.
همه اینها در جریان رویداد اصلی پوکر سال 2010 اتفاق افتاد، با 15 بازیکن باقی مانده و برنده تضمین می کرد که نزدیک به 9 میلیون دلار را به خانه خواهد برد!
از نظر آماری، بدترین نتیجه ممکن در بازیهای No Limit Texas Hold’em این است که تمام تراشههای خود را بعد از فلاپ وارد کنید، در حالی که حریف شما برای برنده شدن به دو کارت خاص نیاز دارد.
بازیکن 1: J-J (همه در نکته مهم فلاپ)
بازیکن 2: Q-Q (همه در فلاپ)
COMMUNITY BOARD CARS: J-J-5
بازیکن 1 چهار جک در فلاپ ایجاد کرده است و بیش از 99% مورد علاقه برای بردن دست است.تنها راهی که بازیکن 2 می تواند دست را به دست بیاورد این است که دو کارت خاص (دو ملکه باقیمانده) هر کدام به تخته انجمن برخورد کنند: یکی در Turn و آخرین ملکه روی رودخانه.
کارت های هیئت مدیره انجمن: J-J-5-Q-Qاین نشان دهنده بدترین نتیجه ممکن در پوکر تگزاس هولدم است (تا زمانی که تمام تراشه ها روی فلاپ گذاشته شوند).
اگر همه تراشهها قبل از فلاپ متعهد بودند، دست نمونه بالا نشان دهنده بدترین “مکیدن مجدد” ممکن در پوکر خواهد بود.بیایید به یک دست نمونه دیگر نگاه کنیم:
بازیکن 1: Ah-Ad (همه در فلاپ)
بازیکن 2: 3s-2s (همه در فلاپ)
کارت های هیئت مدیره انجمن: As-Ac-9c
در دراز مدت، هر چه یک بازیکن پوکر رقابتی و سودآور بتواند تمام تراشه ها را با یک مزیت قابل توجه به دست آورد، بهتر است.یک بازیکن پوکر رقابتی به شما می گوید که در هر روز از هفته تمام تراشه ها را با نگه داشتن Quad Aces در تگزاس هولدم در فلاپ قرار می دهد.
مزیتهای حاشیهای نیز میتوانند بسته به میزان رنک شارژ شده در یک بازی خاص سودآور باشند، اما مزایای بزرگ (مانند مواردی که در بالا نشان داده شده است) چیزی است که پوکر را برای حرفهایها سودآور میکند برای ورود به سایت معتبر کافیست که بر روی لینک پایین صفحه کلیک فرمایید.